فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

کمال کامیابی نیا

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ب.ظ

کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.

از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.

پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرد، در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۴ کامیابی‌نیا با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. او نخستین بازی خود را در برابر پدیده و اولین گل خود را برای این تیم در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ در بازی که در نهایت با تساوی ۲–۲ در برابر سپاهان به پایان رسید را به ثمر رساند. در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، کامیابی‌نیا گل برتری را در دقیقه ۹۴ برای پرسپولیس در پیروزی ۲–۱ در برابر ملوان به ثمر رساند.

کامیابی‌نیا نخستین گل پرسپولیس را در فصل ۹۶–۱۳۹۵ در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۵ در پیروزی ۱–۰ در برابر سایپا به ثمر رساند.

وی در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۶ قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد. یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، دو قهرمانی در سوپر جام و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افتخارات او با پرسپولیس هستند.

در ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ او قراردادش را به مدت سه فصل دیگر با تیم فوتبال پرسپولیس تمدید کرد.

در ۱۵ فروردین ۱۳۹۸، در چهارمین سال حضور کمال در پرسپولیس، وی در برابر پیکان صدمین بازی خود در رقابت های لیگ برتر را برای پرسپولیس انجام داد،این بازی با برد ۲-۰ پرسپولیس به پایان رسید.

 

  • محمد امین خدادادی