فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

پاتوسی

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ب.ظ

فصل ۱۳–۲۰۱۲ یعنی دومین فصل حضور پاتوسی در لوکرن زمانی بود برای اثبات توانایی‌های وی؛ پاتوسی در این فصل به مهره ثابت و تأثیرگذار لوکرن در همه رقابت‌ها تبدیل شد و علاوه بر این که در اکثر بازی‌های لیگ در ترکیب اولیه تیم قرار داشت بازی در لیگ اروپا را نیز در ۱۹ سالگی تجربه کرد. نخستین بازی قاره‌ای پاتوسی مقابل ویکتوریا پلزن در پلی‌اف لیگ اروپا بود که وی ۷۵ دقیقه در آن بازی کرد و از عوامل پیروزی ۲–۱ تیمش بود. حاصل ۲۶ بازی پاتوسی در رقابت‌های مختلف برای لوکرن در این فصل ۷ گل و ۴ پاس گل بود که یکی از این پاس گل‌ها در بازی مقابل اندرلشت در سوپر جام بلژیک در سال ۲۰۱۲ بود.

در سومین فصل حضور پاتوسی در لوکرن تعداد بازی‌های وی برای این تیم باز هم افزایش یافت تا هم محبوبیت و جایگاه وی در لوکرن تثبیت شود و هم گوردون ایگسوند، سرمربی وقت تیم ملی آفریقای جنوبی برای استفاده از وی در ترکیب تیم ملی ترغیب شود. در پایان این فصل بار دیگر و تیم لوکرن توانست با برتری ۱–۰ مقابل زولته وارخم در فینال جام حذفی، قهرمان این رقابت‌ها شود تا هر دو افتخار قابل توجه در تاریخ خود را با تأثیرگذاری پاتوسی به دست بیاورد.

در فصل ۱۵–۲۰۱۴ یعنی چهارمین فصل حضور پاتوسی در لوکرن، شماره ۱۰ این تیم به وی اختصاص یافت تا بیش‌از پیش جایگاه و تأثیرگذاری وی در تیم نمایان شود. پاتوسی در این فصل فقط در رقابت‌های لیگ و پلی‌اف‌های آن ۱۲ پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود داد که همین موجب شد با اختلاف بهترین پاسور تیمش و یکی از بهترین پاسورهای فوتبال بلژیک در آن فصل لقب بگیرد. او در این فصل باز هم بازی در لیگ اروپا را تجربه کرد و حتی در ۶ نوامبر ۲۰۱۴ در جریان تساوی ۱–۱ لوکرن مقابل ترابزون‌اسپور برای تیمش گل‌زنی کرد.

  • محمد امین خدادادی