فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

هری کین

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ

کین پیش فصل خود را با تاتنهام سپری کرد و اولین بازی اش را در لیگ برتر انگلیس در برابر نیوکاسل یونایتد در ۱۸ اوت انجام داد، ولی طولی نکشید که در ۳۱ اوت مجدداً به صورت قرضی به نوریچ سیتی قرض داده شد؛ ولی در همان بازی اولش برای نورویچ، با بدشانسی دچار شکستگی استخوان متاتارس شد. هری کین ۱۹ ساله، دوران ریکاوری اش را در تاتنهام پشت سر گذاشت، ولی در ۲۹ دسامبر، مجدداً برای نورویچ مقابل منچستر سیتی به میدان رفت که آن بازی با پیروزی ۴ بر ۳ی سیتیزن‌ها پایان یافت. تاتنهام به علت ناتوانی در جذب مهاجم ذخیره، در یک فبریه ۲۰۱۳، یعنی ۴ ماه پیش از موعد مقرر، هری کین را به تیم اصلی بازخواند. ۲۰ روز پس از بازگشت به «اسپرز»، (اسپرز نام اختصاصی و دیگر باشگاه تاتنهام هاتسپر است) کین برای مابقی فصل، به لستر سیتی قرض داده شد، تا به آن‌ها برای راه‌یابی مستقیم به لیگ جزیره کمک کند. در پیروزی ۳ بر ۰ خانگی برابر باشگاه بلک برن راورز، وی اولین بازی به همراه اولین گلش را برای لستر به ثمر رساند. هری تا پایان فصل، در ۱۳ بازی برای لستر به میدان رفت که ۸ تا از آن‌ها به عنوان بازیکن تعویضی بود. لستر در آن فصل به نیمه نهایی به پلی آف لیگ قهرمانان رسید اما با شکست از واتفورد از صعود به لیگ جزیره بازماند.

هری کین اولین گلش را برای تاتنهام در وایت هارت لین، در جام اتحادیه انگلیس در مصاف با هال سیتی به ثمر رساند، آن دیدار در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۷–۸ به سود اسپرز خاتمه یافت. در ۷ آوریل ۲۰۱۴، هری برای نخستین بار در بازی مقابل ساندرلند به عنوان یار ثابت برای تاتنهام به میدان رفت، او موفق شد یکی از پنج گل تاتنهام را در برد قاطع ۵ بر ۱ مقابل ساندرلند به ثمر برساند. او همچین در کامبک فوق‌العاده تاتنهام مقابل وست برومویچ آلبیون، یک گل دیگر نیز به نام خود ثبت کرد. او در سومین بازی متوالی نیز، برای اسپرز در برتری ۳ بر ۱ مقابل تیم همشهری، فولام، گلزنی کرد.

 

 

 

خسته نباشید

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۲)

جالبه که بدونید، اون گفته "ژن فوتبال از سمت خاندان مادری به من به ارث رسیده درحالیکه پدرش از گفتن این جمله خیلی خوشش نمیاد"

چه اطلاعات جالی داری