فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

شهر خودرو

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ب.ظ

باشگاه فوتبال شهر خودرو در سال ۱۳۹۲ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مس سرچشمه با نام «پدیده مشهد» تأسیس و در مسابقات لیگ آزادگان شرکت کرد.

باشگاه شهر خودرو با قهرمانی در گروه الف لیگ آزادگان فصل ۹۳–۱۳۹۲ به لیگ برتر ایران صعود کرد.

در خرداد ۱۳۹۳ به پاس حمایت و همراهی مردم خراسان با این تیم جهت راهیابی به لیگ برتر خلیج فارس، نام این تیم از «پدیده مشهد» به «پدیده خراسان» تغییر کرد.

باشگاه پدیده در پایان هفته ششم لیگ چهاردهم که اولین حضور این تیم در لیگ برتر خلیج فارس بود، تنها تیم بدون شکست مسابقات باقی ماند و در رده سوم لیگ قرار گرفت. در پایان هفته ششم پدیده بهترین تیم و علیرضا مرزبان مربی تیم به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

در لیگ برتر سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ در حالی که پدیده داشت به همراه پرسپولیس و پارس جنوبی برای مقام نخست (در هفته‌های ابتدایی فصل) می‌جنگید، با پیروزی ۲–۰ مقابل استقلال، باعث استعفاء سرمربی این تیم شد.

در نیم فصل اول لیگ هجدهم پدیده خراسان با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی توانست نتایج قابل قبولی کسب کند و در پایان نیم فصل در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. اما شرکت پدیده در اداره امور باشگاه مشکلاتی داشت و سرانجام پس‌از کش و قوس‌های فراوان و با همکاری مسئولان استانی در سال ۱۳۹۷ سهام باشگاه پدیده به شرکت شهر خودرو با مالکیت فرهاد حمیداوی منتقل شد؛ که اسم این تیم از نیم فصل به پدیده شهر خودرو تغییر کرد. این باشگاه در پایان لیگ هجدهم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم موفق به کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گشت و به اولین تیم استان خراسان رضوی تبدیل شد که به مسابقات آسیایی راه یافته و پس از پیروزی بر الرفاع بحرین و السیلیه قطر (در ضربات پنالتی) به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز صعود کرد.

این باشگاه از فصل ۹۹–۱۳۹۸ با نام شهر خودرو در مسابقات حاضر شد.

 

 

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۱)

چقدر اطلاعات زیادی داری.