فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

لیونل مسی

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۲ ب.ظ

لیونل مسی ارژانتینی است.

فقط 1 دروازه بان پنالتی او را گرفته است. ان دروازه بان دروازه بان تایلندی است که در جام جهانی 1018 پنالتی مسی را گرفته است.surprise

مسی در دوران فوتبال فقط در تیم بارسلونا زده است.

در جام جهانی یک بار ایران 0 ارژانتین1 

تازه مسی در دقایق پایانی از روی  نقطه ی پنالتی زده است. اما داور اشتباه پنالتی گرفته بودهاست.angry

قبلا با مسی ایرانی ها مصاحبه کرده بودند ومسی گفته بود ارژانتین 3 بر 0میبرد. 

اما فقط 1 گل توانستند ارژانتینی هابزنند.

تازه اونم با گل جرزنی.sadangry

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۱)

سلام پسر خوب، 

ممنون که یه وبلاگ جالب و خوب داری که سرگرم کننده است، نکات مثبت خیلی داری.🌹

فقط شاید بهتر باشه به جای کلمات خیلی عامیانه مثل "جرزنی" از کلمات مشابه بهتری استفاده کنی. خیلی صفحه ات رو دوست دارم. منتظر مطالب جدید هستم.

پاسخ:
 ممنون