فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

پاریسن ژرمن

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۰۴ ب.ظ

پاری سن ژرمن در مقاطع مختلف ستارگان زیادی در ترکیب خود داشته‌است. در بین بازیکنان نامدار تاریخ این تیم ژرژ وه آ و یوری ژورکائف از پرافتخارترین ستارگان محسوب می‌شوند. وه آ ستاره لیبریایی پی اس وی در آغاز دهه۹۰ به پاریس آمد. حضور این بازیکن در کنار ستارگانی همچون دیوید ژینولا و ژورکائف، پی.اس. جی را به یک قدرت مثال زدنی تبدیل کرده بود. نیکلاس آنلکا نیز پیش از پیوستن به لیورپول در عضویت این باشگاه فرانسوی به‌سر می‌برد.

رونالدینیو نیز بسیار زود به باشگاه‌های بزرگ برزیلی راه یافت. رونالدینیو در ابتدا به دلیل شباهت اسمی با رونالدو شهرت زیادی داشت اما حالا تنها ستاره بزرگ در ترکیب تیم ملی برزیل محسوب می‌شود. او از گرمیو برزیل به پاری سن ژرمن رفت. آندره لوئیز و پائولو سزار نیز از برزیلی‌های شهر پاریس محسوب می‌شوند که تأثیر زیادی دربازی‌های درخشان این تیم داشته‌اند. و در حال حاضر هم ستارگانی مانند دی ماریا آرژانتینی کاوانی اروگوئه ای امباپه فرانسوی نیمار برزیلی بوفون ایتالیایی دیارا فرانسوی

مانند رابیوت فرانسوی و هافبک ایتالیایی آنها وراتی و ایبراهیموویچ سوئدی و همینطور دیوید بکهام مشهور و...

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۲)

رونالدینیو بازیکن خوبیه که من دوستش دارم.🙂

  • محمد امین خدادادی
  • تشکر