فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

گادوین منشا

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۳۸ ب.ظ

یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.

از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.

گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست. اما در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۳۹۸–۱۳۹۷ توسط برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد باشگاه قرار گرفت و رسماً قرارداد خود را فسخ کرد. باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد با منشا باید ۲۵۰ هزار دلار طلب او را پرداخت می‌کرد اما به جای این کار و بعد از چند ساعت مذاکره، گادوین منشأ با دریافت ۱۲۷ هزار دلار از مطالباتش و بخشیدن ۱۲۳ هزار دلار باقیمانده، با پرسپولیس تسویه حساب کرد و به صورت بازیکن آزاد به استقلال تهران پیوست.

در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، منشا توانست گل برابری پرسپولیس را در تساوی ۲–۲ مقابل الاهلی در بازی رفت یک چهارم نهایی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به ثمر برساند. این گل بعداً از سوی وبگاه AFC، در بین چهار گل برتر مرحلهٔ رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ قرار گرفت. او در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ گل دوم را برای پرسپولیس در برابر الاهلی از روی نقطه پنالتی در بازی برگشت (پیروزی ۳ بر ۱ پرسپولیس) به ثمر رساند.

گادوین منشا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسابقه پرسپولیس و الهلال توانست ۲ گل بزند و در مجموع مسابقاتی که در ACL 2017 برای پرسپولیس به میدان رفت توانست رکورد خوب هر (کمتر از) ۵۸ دقیقه یک گل را ثبت کند؛ این رکورد بهتر از هالک و خربین بود. همچنین گادوین منشا اولین بازیکن شاغل در تیم‌های فوتبال ایرانی است که دو گل در یک مسابقه به تیم فوتبال الهلال می‌زند.

او سابقه کسب عنوان برترین بازیکن زمین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ را داراست. پس از این، گادوین منشا بهترین بازیکن دور برگشت نیمه‌نهایی ACL ۲۰۱۷ شد.

 


 

angelangelخسته نباشیدangelangel

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۲)

سلااااام، انقدر مطلب میذارین فرصت نمیشه بخونم... صبر کنین ما هم بیایم برسیم.😁

پاسخ:
سلام اشکال نداره خوب بیشتر بخونین

چقدر باحال و طولانی