فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

کریم انصاری فرد

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ

کریم انصاری فرد (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیلبازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون عضو باشگاه السیلیه و بازیکن پیشین باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، سایپای البرز و تراکتور است.

علی دایی معرف وی به سطح نخست فوتبال ایران نیز هست. کریم انصاری‌فرد از بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در ردهٔ بزرگسالان، برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری‌فرد تک گل بازی ایران - کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر (۲۰۱۱) را به ثمر رساند. در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در دیدار ایران و پرتغال، او تک گل ایران را از روی نقطهٔ پنالتی زد.

پس از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری‌فرد با قراردادی سه‌ساله رسماً به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در پرسپولیس شمارهٔ ۹ را پوشید. همچنین نخستین گل خود را در یک بازی قبل از فصل با آلومینیوم به ثمر رساند. نخستین بازی رسمی او برای پرسپولیس در یک مسابقه برابر صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را نیز در برابر گهر زاگرس به ثمر رساند. او اولین هت تریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در برابر پیکان تهران انجام داد.

کریم انصاری‌فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در برابر ملوان نیز هتریک دیگری کرد. او همچنین گل نخست پرسپولیس را در فینال جام حذفی به ثمر رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد ابتدا تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتری لیگ امارات متحده عربی بماند؛ اما در پایان از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا شد.

کریم انصاری‌فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. پس از پیوستن وی به تراکتورسازی تبریز به دلیل ارسال نشدن به موقع مدارک به سازمان لیگ، وی از هم‌راهی این تیم در بازی نخست لیگ برتر ایران جا ماند. پس از آن، برخی خبرگزاری‌ها به دلیل فسخ نشدن به موقع قرارداد انصاری‌فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت وی تا نیم‌فصل نخست دادند. به هر روی، وی توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر برابر گسترش فولاد، حضور داشته باشد. نخستین گل انصاری‌فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم ذوب آهن به ثمر رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iran and Spain match at the FIFA World Cup (13) (cropped).jpg
 

  • محمد امین خدادادی