فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

السد 3

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۴ ب.ظ

در سال‌های ۱۹۸۱–۸۲، جام امیر و جام شیخی جاسم را بار دیگر تحت حاکمیت حسن عثمان به دست آوردند. در طول این دوره، بدر بیلال و حسن متار، که هر دو آنها در یک دیدار در لیگ برتر بودند، تیم را به پیروزی در هر دو فینال هدایت کرد. السد همچنین موفق به رکورد جام حذفی ام وی شد و با شکست الشامال ۱۶–۲، بزرگترین پیروزی ثبت شده در تاریخ این مسابقات، موفق شد. آنها تقریباً در سال ۱۹۸۷ یک سه‌گانه داخلی را به اتمام رسانده‌اند، اما در سال جاری در جام حذفی امیر، الاهلی را ۲–۰ از دست دادند.

آنها اولین تیمی بودند که در برابر تیم انگلیسی چیدل شهر بازی کردند و در سال ۱۹۸۲ در ورزشگاه پارک جاده تحت رهبری جیمی میدوث شرکت کردند. آنها با یک حاشیه ۴–۱ پیروز شدند.

السد در سال ۱۹۸۸ اولین لیگ قهرمانان خود را به دست آورد (سپس به عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیایی شناخته می‌شود)، جایی که آنها موقعیت خود را در گروه خود حفظ کردند. آنها در نهایی با الرشید از عراق مواجه شدند و آنها را به اهداف دور بردند و به این ترتیب عراقی‌ها را به خدمت گرفتند تا عنوان نخستین تیم عربی را برای پیروزی در قهرمانی کسب کنند. تیم پیروزی عمدتاً محلی را تشکیل می‌داد، به استثنای وصف صوفی لبنانی و امیر قلعه‌نویی ایرانی که در جریان جنگ ایران و عراق نهایی نبودند. علاوه بر برنده شدن در لیگ قهرمانان آسیا، آنها جام و جامهٔ شیخ جاسم و لیگ را در آن سال به دست آوردند. آنها اولین تیمی بودند که بعد از جنگ ایران و عراق در ایران بازی کردند و در سال ۱۹۹۱ در بازی ACC از دست دادن ۱–۰ به استقلال داشتند. 1990s یک مرحله برای السد بود، در مورد لیگ. آنها در آن دوران حتی یک مسابقات قهرمانی لیگ را نبردند. با این حال، آنها موفق به بازکردن حساب خود را در جایزه اسرار ظاهری و همچنین موفق به کسب جام باشگاه قهرمانان باشگاه خلیج فارس در سال ۱۹۹۱.

ورزشگاه جاسم بن حمد، ورزشگاه خانگی باشگاه السد می‌باشد. گنجایش این ورزشگاه ۱۳٬۰۰۰ نفر است.

این ورزشگاه یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های خاورمیانه است که بیشتر شهرت آن به خاطر سیستم تهویه و خنک‌کنندهٔ مدرن آن است که باعث می‌شود تماشاگران و بازیکنان گرمای طاقت‌فرسای دوحه را زیاد حس نکنند.

این استادیوم میزبان مسابقاتی مثل جام خلیج فارس، بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱، سوپر جام ایتالیا ۲۰۱۴ و سوپر جام ایتالیا ۲۰۱۶ بوده‌است و در سال‌های اخیر نیز میزبان دیدارهای تیم ملی قطر است.

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۱)

  • محمد امین خدادادی
  • بوفن را حتما بخوانید.