فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

ذوب آهن

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۷ ب.ظ

باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۷ در شهر اصفهان بنیان‌گذاری شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد. مالک این باشگاه، شرکت ذوب‌آهن اصفهان است. ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان، دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافته‌است. ذوب‌آهن با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن است که در سال ۱۳۷۷ افتتاح شده‌است. باشگاه ذوب‌آهن ورزشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی زیادی در اصفهان دارد.

این باشگاه از معدود باشگاه‌های ایرانی است که ورزشگاه اختصاصی دارد. تیم سپاهان، همشهری ذوب‌آهن هم از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۵ بازی‌های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می‌کرد.

باشگاه موزهٔ افتخارات خود را در روزهای آغازین دی ۱۳۸۷ بازگشایی کرد.

ورزشگاه فولادشهر نیز دارای ۲۲ سکوی تماشاچیان است. در جریان بازسازی سال ۱۳۸۸ در این ورزشگاه تمامی سکوها ایزولاسیون و مجهز به صندلی گردیده‌است. مطابق با قوانین ای‌اف‌سی نورافکن‌ها تقویت شده‌است و ساختمان VVIP و VIP نیز در ورزشگاه احداث گردیده در داخل ساختمان ورزشگاه سمت راست رختکن میهمان و چپ میزبان است و اتاق کنفرانس طبقه دوم قرار دارد.

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۱)

خیلی باحال بود.