فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

فوتبال برتر

این سایت درباره ی فوتبال می باشد

سلام وبلاگ من فوتبالی هست و هر وقت که فر صت کنم برای شما مطلب می زارم تا از ان لذت ببرید.
لطفا نظرات خود را حتما بنویسید.
بهترین مطلب من بوفن است. ان را در اردیبهشت گذاشته ام. حتما بوفن را بخوانید.
امید وارم از وبلاگم خوشتان بیاید.

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ دی ۹۹، ۱۸:۴۵ - محمد امین خدادادی
    ممنونم
  • ۱۱ شهریور ۹۹، ۱۵:۴۶ - محمد امین خدادادی
    ممنونم

فولاد خوزستان

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱ ق.ظ

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌های پرطرفدار حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که در شهر اهواز قرار دارد. این باشگاه در چند سال اخیر توانسته با کشف و پرورش بازیکنان مستعد و بومی، عناوین مختلفی در رقابت‌های فوتبال داخل کشور در رده‌های سنی مختلف کسب نماید.مجموعه فولاد خوزستان توانسته در تمام رده های سنی قهرمانی کشور(لیگ برتر ایران و لیگ ازادگان و لیگ امید کشور و لیگ نوجوانان و جوانان و نونهالان و حتی زیر ۱۳) را بدست آورد ،که یک دستاورد بزرگ برای باشگاه فولاد خوزستان است.

باشگاه فولاد خوزستان با داشتن مدارس حرفه‌ای فوتبال و با استفاده از دانش مربیان خارجی مانند وینگو بگوویچ، لوکا بوناچیچ و ملادن فرانچیچ توانست بازیکنان مطرحی مانندایمان مبعلی، مهرداد کریمیان، حسین کعبی، ابراهیم میرزاپور، جلال کاملی مفرد، عادل کلاه کج، بختیار رحمانی، پژمان منتظری، آرش افشین، اسماعیل شریفات، محمد علوی، مهرداد جماعتی و… را به فوتبال ایران معرفی کند. در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ در بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی از ۶ ملی‌پوش فولاد ۵ نفر به زمین رفتند و پیروزی ۴–۳ را رقم زدند.

فولاد تاکنون دو مرتبه در فصل ۸۴–۱۳۸۳ و فصل ۹۳–۱۳۹۲ قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده‌است. فولاد در فصل ۸۴–۱۳۸۳ با کسب ۶۴ امتیاز از ۳۰ بازی (۲/۱۳ امتیاز از هر بازی) رکورد مقتدرانه‌ترین قهرمانی در لیگ برتر ایران را کسب کرد.

و همچنین دو بازیکن از فولاد سابقه آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را دارند(رضا نوروزی ‌و شیمبا).

این تیم همچنین سابقه خوبی در معرفی بازیکنان باکیفیت خارجی دارد. از میان بازیکنانی که از طریق این باشگاه به فوتبال ایران پای گذاشتند می‌توان به ،فابیو جانوآریو، عماد محمد رضا، لوسیانو پریرا آرماندو سا و ماتیاس چاگو اشاره کرد.

طبق رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان در سال ۲۰۱۴ میلادی که توسط فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال صورت گرفت، تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب ۹۳٫۵۰ امتیاز و کسب رتبه ۱۸۵ جهان، به عنوان برترین تیم ایرانی در قاره آسیا قرار گرفت. 

ترکیب فولاد خوزستان برابر شهر خودرو مشخص شد‌

 

  • محمد امین خدادادی

نظرات  (۱)

من طرفدار فولاد هستم.